Arie den Boon vertrekt bij GfK Daphne
Per 1 januari 2010 vertrekt directeur Arie den Boon bij GfK Daphne. Hij blijft als adviseur bij GfK betrokken. Den Boon draagt het stokje over aan Michèle van Waterschoot, de in april 2008 aangetrokken general manager.
GfK Daphne startte in september 2001 met reclame-effectonderzoek, onder leiding van Den Boon. Het bureau is vanaf 2007 een volle dochter van de Intomart GfK Groep. GfK Daphne ontwikkelt ook software, zowel voor tracking-onderzoek als in combinatie met eigen producten als AdVantage MultiMedia, BVT en EMO-Sensor.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDen Boon: 'Marketingcommunicatie wordt steeds complexer en tegelijkertijd is er behoefte aan inzicht in return on investment van media. De Daphne oplossing daarvoor komt nu ook internationaal van de grond. Voor mij nu tijd om buiten Daphne voor GfK aan internationale projecten te werken.'
GfK Daphne is een adviesbureau gespecialiseerd in real time tracking en reclame-effectonderzoek. Grote nationale en internationale adverteerders, de farmaceutische industrie en de Nederlandse overheid (alle Postbus 51 spotjes) maken gebruik van GfK Daphne voor het optimaliseren van campagne-effecten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid