Overslaan en naar de inhoud gaan

Arie den Boon vertrekt bij GfK Daphne

Per 1 januari 2010 vertrekt directeur Arie den Boon bij GfK Daphne. Hij blijft als adviseur bij GfK betrokken. Den Boon draagt het stokje…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Per 1 januari 2010 vertrekt directeur Arie den Boon bij . Hij blijft als adviseur bij GfK betrokken. Den Boon draagt het stokje over aan Michèle van Waterschoot, de in april 2008 aangetrokken general manager.

related partner content for mobile comes here

GfK Daphne startte in september 2001 met reclame-effectonderzoek, onder leiding van Den Boon. Het bureau is vanaf 2007 een volle dochter van de Intomart GfK Groep. GfK Daphne ontwikkelt ook software, zowel voor tracking-onderzoek als in combinatie met eigen producten als AdVantage MultiMedia, BVT en EMO-Sensor.

Den Boon: 'Marketingcommunicatie wordt steeds complexer en tegelijkertijd is er behoefte aan inzicht in return on investment van media. De Daphne oplossing daarvoor komt nu ook internationaal van de grond. Voor mij nu tijd om buiten Daphne voor GfK aan internationale projecten te werken.'

GfK Daphne is een adviesbureau gespecialiseerd in real time tracking en reclame-effectonderzoek. Grote nationale en internationale adverteerders, de farmaceutische industrie en de Nederlandse overheid (alle Postbus 51 spotjes) maken gebruik van GfK Daphne voor het optimaliseren van campagne-effecten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in