Overslaan en naar de inhoud gaan

Marc Jacobs creatief directeur Diet Coke

(US) Diet Coke heeft aangekondigd dat Marc Jacobs dit jaar creatief directeur zal zijn van het frisdrankmerk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

2013 staat in het teken van de 'Sparkling together for 30 years campagne' waarin het merk zijn 30 jarige bestaan viert. Marc Jacobs zal in dit kader limited edition flesjes en blikjes ontwerpen die de 'stijl en persoonlijkheid van beide iconen' moet weergeven.

related partner content for mobile comes here

Jacobs laat zich inspireren door de drie decennia die Diet Coke bestaat: de jaren 80, 90 en 0. Volgens Coca-Cola past Jacobs goed bij het werk dankzij zijn 'jeugdige temperament en provocerende kunstenaarschap'. Diet Coke kent inmiddels een lange traditie van samenwerkingen met mode ontwerpers.

Bron: Adage

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in