Marc Jacobs creatief directeur Diet Coke
(US) Diet Coke heeft aangekondigd dat Marc Jacobs dit jaar creatief directeur zal zijn van het frisdrankmerk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
2013 staat in het teken van de 'Sparkling together for 30 years campagne' waarin het merk zijn 30 jarige bestaan viert. Marc Jacobs zal in dit kader limited edition flesjes en blikjes ontwerpen die de 'stijl en persoonlijkheid van beide iconen' moet weergeven.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Jacobs laat zich inspireren door de drie decennia die Diet Coke bestaat: de jaren 80, 90 en 0. Volgens Coca-Cola past Jacobs goed bij het werk dankzij zijn 'jeugdige temperament en provocerende kunstenaarschap'. Diet Coke kent inmiddels een lange traditie van samenwerkingen met mode ontwerpers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Adage
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid