Overslaan en naar de inhoud gaan

Leestip: Me the Media

Begin dit jaar publiceerden Jaap Bloem, Menno van Doorn en Sander Duivestein van ViNT , het 'nieuwe technologie verkenningscentrum' van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Begin dit jaar publiceerden Jaap Bloem, Menno van Doorn en Sander Duivestein van , het 'nieuwe technologie verkenningscentrum' van Sogeti, het boek Me the Media.

related partner content for mobile comes here

Me the media is een overzicht van het verleden, heden en de toekomst van de media. Het boek zoemt in op de popularisering van de webmedia. Een absolute tip voor iedereen met interesse in webmedia/nieuwe media en voor marketeers die de laatste ontwikkelingen willen volgen. De inhoud wordt op een leuke speelse manier gebracht, en er worden enorm veel boeiende praktijkvoorbeelden aangehaald die veel van jullie bekend in de oren zullen klinken. Buiten veel nieuwe informatie dus ook veel bevestigende herkenning.

Me the media beschrijft nadrukkelijk de toekomst van de media en de verschuiving van Massamedia naar mediamassa, waarin elk individu zijn eigen medialegertje vormt. De term die wordt aangedragen voor het individu in de nieuwe mediaomgeving is zodoende ook het egocentrische Hypergo.

Een toekomst waarin bedrijven zich steeds meer moeten mengen in de online maatschappij, en waarin ze in discussie moeten treden met het individu dat een merk kan maken maar zeer zeker ook kan breken, jaagt veel bedrijven schrik aan. Dit zorgt voor veel terughoudendheid. Als bedrijf kun je de ontwikkelingen echter niet blijven negeren. Ontdekken en experimenteren is dan ook het advies waar meer bedrijven zich aan zouden moeten wagen. Tenslotte blijft de gouden regel: ' Een klagende/negatieve klant die goed geholpen wordt, is nadien loyaler dan vooraf '.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in