Overslaan en naar de inhoud gaan

Leads Communicatie werkt voor BelCompany

Leads Communicatie verzorgt sinds mei dit jaar samen met online mediabureau Media Contacts de campagnes van BelCompany.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doelstelling daarbij is het verhogen van de bekendheid van de acties voor specifieke telefoons en accessoires. Leads Communicatie verzorgt het creatieve concept en Media Contacts de online strategie en inkoop.

related partner content for mobile comes here

De focus van de campagnes ligt niet alleen op het realiseren van bekendheid binnen de doelgroep maar tevens op het realiseren van verkeer naar de actiepagina's op een efficiënte wijze. Media Contacts gebruikt hiervoor haar campagnemanagementsysteem Artemis. Hiermee wordt de nadruk gelegd op het maximaliseren van het unieke bereik binnen de doelgroep van BelCompany.

Daarnaast het realiseren van een optimale frequentie van de campagneboodschap. Voor 2008 staan meerdere online campagnes gepland, de eerste campagne voor dit jaar is al afgerond.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in