Kurtenbach strateeg bij Amsterdam Worldwide
Uli Kurtenbach wordt director of strategy bij Amsterdam Worldwide.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Kurtenbach heeft twintig jaar ervaring in de marketingcommunicatie. Hij komt over van Naked Communications in Amsterdam waar hij managing partner was, met het adidas-account onder zijn hoede.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Eerder werkte de Duitser elf jaar voor Wieden+Kennedy naast Richard Gorodecky, nu Amsterdam Worldwide’s executive creative director.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKurtenbach gaat werken op alle klanten van Amsterdam Worldwide, inclusief het net gewonnen account Olmeca. Ook gaat hij nieuwe producten en diensten ontwikkelen. Hij won in 2006 een bronzen Leeuw in Cannes voor Wieckse Witte (Sun Radar).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid