Overslaan en naar de inhoud gaan

Jan Bosch en Tim ten Dam naar Lemon Scented Tea

Ze versterken de creatieve afdeling van het bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Storytelling agency Lemon Scented Tea verwelkomt Jan Bosch en Tim ten Dam. Waar de mannen voorheen werkzaam waren als creatief team bij Saatchi & Saatchi | Leo Burnett, onderdeel van de Publicis Groep, gaan ze nu de creatieve afdeling van Lemon Scented Tea versterken. Ze maakten werk voor o.a. Samsung, ASML, Nestlé, Head & Shoulders en de Parkinson Vereniging. Hun werk is bekroond door de ADCN en de Esprix.

related partner content for mobile comes here

Rogier Heijning: &;Jan en Tim hebben de unieke combinatie van reclame savyness en het op zoek willen gaan naar authenticiteit en relevantie. De juiste ingrediënten voor storytellers in de reclame.&;

&;Bij Saatchi en later Publicis werkten we aan fantastische projecten met de leukste mensen, maar na 6 mooie jaren was een volgende stap logisch. Van pure advertising, naar meer de diepte in met storytelling. Tijd voor het nieuwe hoofdstuk!&; Aldus Jan Bosch. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in