Merkstrategie Ogilvy & Mather vindt opvolgers Darre van Dijk bij TBWA\Neboko Peter van Rij (links) en Martijn van Marle (rechts) treden per 1 juli in dienst als chief creative officers bij het Amsterdamse bureau.
PR Uiteindelijk 18.705 Cannes-inzendingen Het uiteindelijke aantal inzendingen voor de Cannes Lions is in vergelijking met 2003 met 14 procent gestegen naar een totaal van 18.705…
Digital transformation Not To Scale animeert simkaart-robot voor Saatchi & Saatchi Londen De Amsterdamse producent werkte voor de nieuwe EE-campagne samen met het vermaarde duo Pierre+Bertrand.
Premium Influencer marketing Willen we een filterlaagje op wc-water, zodat er geen vieze geurtjes ontstaan? Top of Flop? De V.I.Poo-spray.
Merkstrategie Ogilvy & Mather vindt opvolgers Darre van Dijk bij TBWA\Neboko Peter van Rij (links) en Martijn van Marle (rechts) treden per 1 juli in dienst als chief creative officers bij het Amsterdamse bureau.
PR Uiteindelijk 18.705 Cannes-inzendingen Het uiteindelijke aantal inzendingen voor de Cannes Lions is in vergelijking met 2003 met 14 procent gestegen naar een totaal van 18.705…
Digital transformation Not To Scale animeert simkaart-robot voor Saatchi & Saatchi Londen De Amsterdamse producent werkte voor de nieuwe EE-campagne samen met het vermaarde duo Pierre+Bertrand.
Premium Influencer marketing Willen we een filterlaagje op wc-water, zodat er geen vieze geurtjes ontstaan? Top of Flop? De V.I.Poo-spray.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid