iProspect digitaal mediabureau TomTom
Er ging een 'succesvolle testfase' aan de keuze vooraf.
In de afgelopen drie maanden heeft iProspect, samen met Dentsu Aegis Network zusterlabels DAN DNA en Amnet, gewerkt aan digitale strategieën voor TomTom Sports. Dit gaf voldoende aanleiding voor TomTom om zijn digitale media vraagstukken in Nederland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, België, Zweden, Italië en Spanje voorlopig bij het bureau onder te brengen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Eerder deze week werd bekend dat Philips Personal Health eveneens voor iProspect heeft gekozen.
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery Amsterdam
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid