Douwe Bob gezicht van de Bob-campagne
Uit de oproepen worden negen fans gekozen die een optreden krijgen, op de achterbank van een auto. Verzoekjes kan men insturen via 15jaarbob.nl.
De Bob-campagne 'viert' het vijftienjarige jubileum. Minister Melanie Schultz van Haegen van Infrastructuur en Milieu vroeg Douwe Bob ter gelegenheid daarvan mee te werken aan de campagne.
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery Amsterdam
Kan de zanger die een eigen café heeft en eerder reclame maakte voor Hooghoudt mensen oproepen niet met drank op te gaan rijden? Een woordvoerder van het ministerie meldt dat de overheid niet verbiedt alcohol te drinken, maar wel wil dat mensen niet met alcohol op achter het stuur kruipen.
douwebob.jpg
Douwe Bob geeft een rondje voor 15 jaar Bob
Campagnefilm
15 jaar Bob - Mashup
Preroll
15 jaar Bob - Douwe Bob en Bart
15 jaar Bob - Douwe Bob en Fay
15 jaar Bob - Monique
Bureau: Roorda Reclamebureau
Concept: Joeri Jansen
Copy: Ingo Mettes, Pieter Schouten
Account: Donna Zweevel
Strategie: Christine Swankhuisen en Joost Baalbergen (Tabula Rasa)
Verantwoordelijk bij klant: Michiel Dammen en Atty Eiríksdóttir Benedikz
Regie: Joeri Jansen
Productie: Jorrit Gerritsen, Arjan Oosterbaan (Sounds Like Film)
Camera: Jeroen Simons
Geluid: Gregoor van de Kamp
Sound design: Nando Eweg (Sounds Like Film)
Streaming service: Ubideo
Webdevelopement: NoProtocol
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid