Overslaan en naar de inhoud gaan

Douwe Bob gezicht van de Bob-campagne

Via Facebook doet de zanger een oproep om drie favoriete nummers van de afgelopen vijftien jaar in te sturen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Uit de oproepen worden negen fans gekozen die een optreden krijgen, op de achterbank van een auto. Verzoekjes kan men insturen via .

related partner content for mobile comes here

De Bob-campagne &;viert&; het vijftienjarige jubileum. Minister Melanie Schultz van Haegen van Infrastructuur en Milieu vroeg Douwe Bob ter gelegenheid daarvan mee te werken aan de campagne. 

Kan de zanger die een eigen café heeft en eerder reclame maakte voor Hooghoudt mensen oproepen niet met drank op te gaan rijden? Een woordvoerder van het ministerie meldt dat de overheid niet verbiedt alcohol te drinken, maar wel wil dat mensen niet met alcohol op achter het stuur kruipen.  






Campagnefilm


Preroll






Bureau: Roorda Reclamebureau

Concept: Joeri Jansen

Copy: Ingo Mettes, Pieter Schouten

Account: Donna Zweevel

Strategie: Christine Swankhuisen en Joost Baalbergen (Tabula Rasa)

Verantwoordelijk bij klant: Michiel Dammen en Atty Eiríksdóttir Benedikz

Regie: Joeri Jansen

Productie: Jorrit Gerritsen, Arjan Oosterbaan (Sounds Like Film)

Camera: Jeroen Simons

Geluid: Gregoor van de Kamp

Sound design: Nando Eweg (Sounds Like Film)

Streaming service: Ubideo

Webdevelopement: NoProtocol

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in