Overslaan en naar de inhoud gaan

VodafoneZiggo presenteert nieuw logo en bedrijf

Logo wordt combinatie van de twee merknamen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De twee merknamen Ziggo en Vodafone blijven in het nieuwe bedrijf ook afzonderlijk behouden. Gezamenlijke proposities en marktbenadering van de nieuwe joint-venture waren nog niet bekend.

related partner content for mobile comes here

Lees

een rondvraag over de nieuwe naam. &;Keuze voor merknaam VodafoneZiggo is gemiste kans&;

&;Keuze voor merknaam VodafoneZiggo is gemiste kans&;

 

Het bestuur is in handen van CEO Jeroen Hoencamp en CFO Ritchy Drost. Marketingtaken zijn in handen van Robin Kroes (Strategy), Marcel de Groot (consumentenmarkt), en John van Vianen (zakelijke klanten). Ruben Uppelschoten  wordt verantwoordelijke voor customer operations.

Het nieuwe logo werd gisteren onthuld. In het nieuwe beeldmerk worden de twee bestaande namen gecombineerd. 

Volgens een woordvoerder van VodafoneZiggo is er nog geen formeel besluit genomen over het al dan niet voeren van één merk. &;Alle opties zijn daarin nog open&;, zegt zij, &;in deze fase treden we nog met beide merken naar buiten toe, ook om de klant niet in verwarring te brengen.&;

Hoencamp legt de nieuwe organisatie uit op YouTube:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in