Instagram begint met advertenties
Instagram begint in de VS met het tonen van advertenties op de tijdlijn van gebruikers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In eerste instantie zullen alleen gebruikers in de Verenigde Staten de reclames te zien krijgen. Het zal zowel gaan om afbeeldingen als video's, afkomstig van een voorlopig beperkt aantal merken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'We starten daar langzaam mee en beginnen met kleine aantallen mooie kwaliteitsfoto’s en -video’s van een handjevol adverteerders', zo meldt de Instagram blog. Gebruikers kunnen advertenties die hen niet aanspreken verbergen en feedback geven over wat er mis mee is.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSInstagram meldt dat het wereldwijd 150 miljoen actieve gebruikers heeft. De fotosite heeft extra inkomsten nodig om te kunnen groeien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid