Overslaan en naar de inhoud gaan

Dopper gaat met Het PR Bureau werken

Dopper, het bedrijf achter de duurzame waterfles, brengt een deel van de pr-activiteiten onder bij Het PR Bureau. Doel: mensen bewust…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

levert een bijdrage aan het terugdringen van de zogeheten ‘plastic soep’ in onze oceanen, een gevolg van het gebruik van plastic wegwerpflesjes. Door de ontwikkeling van een fraai vormgegeven en duurzame waterfles stimuleert het merk mensen om hun waterfles te hergebruiken en te vullen met kraanwater.

related partner content for mobile comes here

Onder het motto the bottle is the message, bundelen Dopper en Het PR Bureau de krachten om bewustwording te vergroten en aandacht te vragen voor ‘een sympathiek product dat de wereld een beetje mooier maakt’.

De Dopper wordt klimaatneutraal geproduceerd, is vrij van BPA en draagt bij aan drinkwater- en sanitatieprojecten in Nepal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in