Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) TMO Business Battle

TMO Fashion Business School is een crossmediale champagne begonnen om ondernemerschap bij potentiële studenten te stimuleren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Strategisch online bureau KroesKontrol heeft de campagne, de TMO Business Battle genaamd, ontwikkeld.

related partner content for mobile comes here

TMO wil met deze ondernemerschap, lef en attitude bij de deelnemers stimuleren en de beste deelnemer toelaten tot het onderwijsprogramma.

Het is een wedstrijd bestaande uit drie opdrachten en een finale, waarin de deelnemers hun commerciële talent en hun modegevoel moeten laten zien.

De eerste drie weken van de campagne worden deelnemers geworven door middel van flyeren, een guerilla-actie, online banners en een sponsored video topic op relevante jongerensites en blogs, Facebook ads en sponsored stories.

De winnaar wint een studiebeurs voor de Bachelor of Business Aministration (BBA) in Fashion.

De campagne duurt tot en met 14 december.

Het platform ontwikkeld door KroesKontrol en Fuel Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in