IAB start Click Measurement werkgroep
Het IAB (Interactive Advertising Bureau) heeft aangekondigd een werkgroep op te starten die een set Click Measurement Guidelines zal…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deze op te stellen richtlijnen zullen gedetailleerde definities geven van een "click" en standaarden voor het meten van clicks definiëren, inclusief het identificeren van frauduleuze en andere ongeldige clicks.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Participerende IAB deelnemers zijn Ask.com, Google, LookSmart, Microsoft en Yahoo.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Click Measurement Guidelines zullen ook richtlijnen bevatten voor organisaties die zich bezig houden met performance based marketing, zoals zoekmachines, advertentienetwerken, third-party ad servers en andere organisaties die clicks meten als onderdeel van mediabereik.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid