Overslaan en naar de inhoud gaan

IAB start Click Measurement werkgroep

Het IAB (Interactive Advertising Bureau) heeft aangekondigd een werkgroep op te starten die een set Click Measurement Guidelines zal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze op te stellen richtlijnen zullen gedetailleerde definities geven van een "click" en standaarden voor het meten van clicks definiëren, inclusief het identificeren van frauduleuze en andere ongeldige clicks.

related partner content for mobile comes here

Participerende IAB deelnemers zijn Ask.com, Google, LookSmart, Microsoft en Yahoo.

De Click Measurement Guidelines zullen ook richtlijnen bevatten voor organisaties die zich bezig houden met performance based marketing, zoals zoekmachines, advertentienetwerken, third-party ad servers en andere organisaties die clicks meten als onderdeel van mediabereik.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in