Overslaan en naar de inhoud gaan

Economist: Unilever volgt MySpace sensatie

In aanvulling op het rapport van eMarketer over marketing bij sociale groepen, waarover Marco gisteravond blogde een praktijkgeval: van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In aanvulling op het rapport , waarover Marco gisteravond een praktijkgeval: van 'onze' Unilever en MySpace.

related partner content for mobile comes here

Economist is zo vriendelijk geweest om het artikel online te zetten. Het gaat over Axe die Christine Dolce als drager van het merk op de massamedia ook in MySpace verder acteert. En 900.000 aanhangers krijgt.

Het gaat allemaal om , waarin wordt verwezen naar . Een interactief spelletje om Axe te promoten werd 75.000 keer gedownload.

De adverteerder houdt graag de controle natuurlijk. Knap gedaan van Unilever op MySpace. Maar is in deze roerige tijden maatschappelijk niet net zo boeiend dat Unilever en zich niet laat met een NS-chef die wat last van de hitte kreeg?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in