
In aanvulling op het rapport van eMarketer over marketing bij sociale groepen, waarover Marco gisteravond blogde een praktijkgeval: van 'onze' Unilever en MySpace.
Economist is zo vriendelijk geweest om het artikel ForBiddeN fruit - Marketing on MySpace online te zetten. Het gaat over Axe die Christine Dolce als drager van het merk op de massamedia ook in MySpace verder acteert. En 900.000 aanhangers krijgt.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHet gaat allemaal om ForBiddeN aka Christine Dolce's Blurbs, waarin wordt verwezen naar Forbiddenxo.com. Een interactief spelletje om Axe te promoten werd 75.000 keer gedownload.
De adverteerder houdt graag de controle natuurlijk. Knap gedaan van Unilever op MySpace. Maar is in deze roerige tijden maatschappelijk niet net zo boeiend dat Unilever redacties ongemoeid laat en zich niet laat meeslepen met een NS-chef die wat last van de hitte kreeg?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee