Hier?
De nieuwe campagne gezien voor het Klimaatprobleem? In plaats van over smeltende ijskappen en verwarde trekvogels te praten als een soort ‘ver-van-m’n-bedshow’, gaat het over wat de betrokken burger hier kan doen: thuis, in de supermarkt, op het werk. Vandaar de naam ‘Hier’ voor de campagne. Een goed initiatief en een goede strategie. Alleen jammer dat de uitvoering (tot nu toe) zo beroerd is. Totaal vrijblijvende beelden. En zo te zien begrepen de modellen zelf ook niet zo goed waar het over ging. Er sprak geen noodzaak uit. En daar gaat het tenslotte om. Zou de oorzaak kunnen zijn dat er 40 verschillende doelen achter zitten? Met als gevolg een compromis-monster?
Overigens ben ik van mening dat er een ‘Daar’ campagne moet komen. Hierbij doe ik daar een oproep voor. Iedereen die geïnteresseerd is kan contact opnemen via mijn website.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid