Overslaan en naar de inhoud gaan

HaVeP wint Communicatieprijs Midden-Brabant

Het Goirlese bedrijf HaVeP is winnaar geworden van de Communicatieprijs Midden-Brabant 2001. Deze producent en verkoper van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

HaVeP is producent van bedrijfskleding en heeft een sterke positie op de Nederlandse markt. Ook in Duitsland en België heeft het eigen verkoopkantoren. De jury van de Communicatieprijs Midden-Brabant roemt de gedurfde campagne waarmee HaVeP wil zorgen voor een forse verandering van haar imago. Tijdens de bedrijfskledingbeurs A+A in Düsseldorf werd de campagne ‘Herkenbaar HaVeP’ vorig jaar gelanceerd. Gebodypainte modellen maakten het publiek duidelijk dat HaVeP staat voor maatwerk. Die benadering wordt in de campagne kracht bijgezet met de pay-off ‘Let’s work together!’. HaVeP speelt met haar campagne in op de groeiende vraag van de markt naar custom made bedrijfskleding. De jury zei dat HaVeP ‘haar stoffige jas van traditionele bedrijfskledingproducent heeft verruild voor een geheel eigentijdse uitmonstering die het bedrijf als gegoten zit.’ Scheepens reclame adviseurs uit Tilburg maakte de campagne. De uitreiking van de prijs vond op 3 januari plaats.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in