Overslaan en naar de inhoud gaan

Meer e-mailmarketing

Uit een rapport van eMarketer blijkt dat er in de Verenigde Staten dit jaar aanzienlijk meer aan e-mailmarketing is gedaan dan in 2000.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit jaar zal er volgens eMarketer-onderzoek in de VS voor 2,1 miljard dollar aan e-mailmarketing worden uitgeven. Dat is een explosieve groei ten opzichte van de 1,1 miljard van vorig jaar. Uit het onderzoek blijkt ook dat opt-inmails een clickthrough-score hebben van 3,2% - ruim het tienvoud van de 0,3%-aanklikscore van banners. De gemiddelde kosten per e-mailboodschap bedragen minder dan één dollarcent, tegenover één tot drie dollar voor telemarketing en 75 dollarcent tot twee dollar voor direct mail. In de VS zijn meer e-mailgebruikers (namelijk 96,6 miljoen) dan internetgebruikers (87,9). Zo’n 80% van de reacties op e-mailmarketingboodschappen vindt plaats binnen 48 uur (tegenover zes tot acht weken bij traditionele DM-methoden). In de VS worden dagelijks meer dan één miljard e-mails verstuurd.

related partner content for mobile comes here

< SIZE=1>Bron: direct marketing<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in