Oplages Metro en Spits stijgen
De gratis kranten Metro en Spits hebben volgens eigen opgave hun oplages in 2001 zien stijgen. Begin 2001 had Spits nog een oplage van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Metro denkt nog meer lezers aan zich te kunnen binden en is daarom gisteren begonnen met het handmatig uitdelen van kranten in de regio Amsterdam. Daarnaast blijft het blad ook verkrijgbaar in de groene bakken die op stations staan. Het uitdelen gebeurt niet alleen op locaties rond het openbaar vervoer, maar ook op andere plekken waar veel mensen zijn. Metro hoopt zo een nieuwe lezersgroep aan te boren. Dit tot verbazing van Spits-hoofdredacteur Wim Hoogland. 'Ze verlaten blijkbaar de OV-reiziger als doelgroep. Ik kan me voorstellen dat op deze manier voor adverteerders ook een troebeler doelgroep ontstaat.' (ANP)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid