Overslaan en naar de inhoud gaan

Happiness Arcade Machine stimuleert recyclen

Coca Cola start milieuvriendelijke gamification project in 3e wereldland
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In veel steden in India is zwerfafval een groot probleem. Coca Cola wil nu met een milieuvriendelijke reclamecampagne op ludieke wijze consumenten stimuleren om  lege flessen in te leveren. In diverse steden kunnen mensen nu op de Happiness Arcade Machine spelen door geen muntgeld, maar lege flessen in de machine te werpen.  Deze recycling gamificatie zal hoogstwaarschijnlijk hoge ogen gooien op prijzenfestival in juni.

related partner content for mobile comes here

De campagne is ontwikkeld door (de Bangladeshische afdeling van het internationale reclamebureau).   

 

Zie de video:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Bron: Digital Buzz

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in