Happiness Arcade Machine stimuleert recyclen
Coca Cola start milieuvriendelijke gamification project in 3e wereldland

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In veel steden in India is zwerfafval een groot probleem. Coca Cola wil nu met een milieuvriendelijke reclamecampagne op ludieke wijze consumenten stimuleren om lege flessen in te leveren. In diverse steden kunnen mensen nu op de Happiness Arcade Machine spelen door geen muntgeld, maar lege flessen in de machine te werpen. Deze recycling gamificatie zal hoogstwaarschijnlijk hoge ogen gooien op prijzenfestival Cannes Lions in juni.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne is ontwikkeld door Grey Dakar (de Bangladeshische afdeling van het internationale reclamebureau).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Zie de video:
Coca-Cola Happiness Arcade -- Recycling bottles, one game at a time!
Bron: Digital Buzz
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid