Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch kiest Fitzroy voor merkcampagne

De keuze kwam tot stand na een korte oriëntatie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Kornuit en Grolsch Radler waren al klant bij Fitzroy en het bureau gaat nu de nieuwe campagne voor het hoofdmerk ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

Grolsch was sinds 2011 klant bij Alfred.

Marketingmanager Melanie Koning: “Fitzroy liet vanaf het eerste moment duidelijk zien dat zij het Grolsch merk goed voelen en begrijpen. We zijn er dan ook van overtuigd dat de nieuwe campagne er voor gaat zorgen dat Grolsch zal opvallen in 2018.'

De campagne is nu in ontwikkeling, zegt Marnix Tiggeloven, eigenaar Fitzroy. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in