Glock mediabaas P&G
Procter & Gamble heeft een nieuwe functie gecreëerd voor de ‘bewaking’ van de wereldwijde mediabelangen. De Europeaan Bernhard Glock…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Glock wordt per 1 september manager of global media and communications. Voorheen was hij mediabaas voor Europa en Azië. In zijn nieuwe rol is hij verantwoordelijk voor de wereldwijde mediaorganisatie, mediastrategieën, plannen en bureaus. Glock rapporteert aan R Kerry Clark, vice-chairman van P&G en president of global market development and business operations, plus wereldwijde marketingbaas Jim Stengel (Brandrepublic).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid