Facebook en Nielsen starten online consumentenpanel
Facebook en Nielsen werken samen aan een nieuw meetsysteem voor adverteerders. Onderdeel is de implementatie van een online…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De twee partijen denken aan een systeem dat je kunt vergelijken met de meting van grp’s (gross point rating). Het is niet bekend hoe groot het consumentenpanel van Nielsen gaat worden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Panelleden kunnen zich inschrijven middels een opt-in, en Nielsen toestemming geven om ook hun offline aankoopgedrag te registreren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet panel zou inzicht moeten geven in welke online consumenten uiteindelijk een product afnemen. De metingen gelden voor alle internetsites, niet alleen voor Facebook.
Facebook en Nielsen startten hun samenwerking zo’n 20 maanden eerder, met onderzoek naar de aankoopintentie van Facebookgebruikers.
Bron: Clickz
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid