Excellence award Best of Customer Media 2010 voor A
De winnaars zijn verkozen uit 19 genomineerden voor deze vakprijs voor de beste Nederlandstalige customer media initiatieven. De Best of Customer Media awards worden jaarlijks uitgereikt aan customer media cases die zich het voorafgaande jaar creatief, inhoudelijk, effectief en crossmediaal duidelijk hebben weten te onderscheiden.
Naast A van Akzo Nobel vielen dit jaar in de prijzen:
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Categorie Business-to-business
- Bruce - voor markee / Het Salon
Categorie Business-to-consumer
- Tijdschrift Artis - voor Natura Artis Magistra / Van Lennep
Categorie Digitale Media
- Multi-brand platform Yunomi - voor Unilever Benelux / Emakin
- Allerhande online - voor Albert Heijn / MediaPartners, Studio Room en Fabrique
Categorie Crossmediaal concept van het jaar
- Allerhande - voor Albert Heijn / MediaPartners, Studio Room en Fabrique
Categorie Meest effectief
- Spoor - voor NS / Hoogte 80 strategische media
Categorie Interne media
- Helder - voor Interpolis/Achmea / Maters & Hermsen Bedrijfsjournalistiek
- Heineken Horizon - voor Heineken International / MediaPartners Group
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid