Overslaan en naar de inhoud gaan

Excellence award Best of Customer Media 2010 voor A

Het corporate magazine A van Akzo Nobel heeft de excellence award in de wacht gesleept bij de uitreiking van de Best of Customer Media…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winnaars zijn verkozen uit 19 genomineerden voor deze vakprijs voor de beste Nederlandstalige customer media initiatieven. De worden jaarlijks uitgereikt aan customer media cases die zich het voorafgaande jaar creatief, inhoudelijk, effectief en crossmediaal duidelijk hebben weten te onderscheiden.

related partner content for mobile comes here

Naast A van Akzo Nobel vielen dit jaar in de prijzen:

Categorie Business-to-business
- Bruce - voor markee / Het Salon

Categorie Business-to-consumer
- Tijdschrift Artis - voor Natura Artis Magistra / Van Lennep

Categorie Digitale Media
- Multi-brand platform Yunomi - voor Unilever Benelux / Emakin
- Allerhande online - voor Albert Heijn / MediaPartners, Studio Room en Fabrique

Categorie Crossmediaal concept van het jaar
- Allerhande - voor Albert Heijn / MediaPartners, Studio Room en Fabrique

Categorie Meest effectief
- Spoor - voor NS / Hoogte 80 strategische media

Categorie Interne media
- Helder - voor Interpolis/Achmea / Maters & Hermsen Bedrijfsjournalistiek
- Heineken Horizon - voor Heineken International / MediaPartners Group

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in