Overslaan en naar de inhoud gaan

IDTV bundelt creatieve krachten

IDTV herstructureert zijn organisatie 'om beter in te kunnen spelen op de veranderende tijden in de media­markt'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee moet synergie tussen de afdelingen IDTV Info- & Entertainment, IDTV Docs, IDTV Digital Media en IDTV Live360 worden bevorderd. Door het samenvoegen van de expertise van deze afdelingen kan IDTV sneller inspelen op dat waar de opdrachtgever naar op zoek is.

related partner content for mobile comes here

Producent Lennart Pijnenborg gaat zich de komende maanden richten op het vormgeven van deze nieuwe opzet. CFO/COO Luc Frantzen verlaat . De productiemaatschappij gaat op zoek naar een nieuwe financieel directeur.

'De veranderende tijden kenmerken zich door bezuinigingen op de omroepen, de economische crisis en de sterk groei­ende concurrentie. Dat maakt dat we onze krachten moeten bundelen om ons bedrijf gezond te houden en in te spelen op dat wat er in de markt gebeurt. Dat we competitief kunnen blijven leveren. Door onze creatieve talenten en onze expertise te verenigen kunnen we optimaal inspelen op de behoefte van onze opdrachtgevers', zegt Shula Rijxman, ceo IDTV

Deze nieuwe opzet creëert een aantal nieuwe functies voor creatieve talenten. Wel wordt afscheid genomen van twaalf tijdelijke en vaste medewerkers die voorname­lijk staf- en ondersteunende functies bekleden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in