Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de beste brand activations van februari

De maand waarin Diesel de modewereld prikkelde met een brutale stunt en Hornbach klanten uitdaagt de handen uit de mouwen te steken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Deisel – Go with the fake

related partner content for mobile comes here

Bureau: Publicis New York

 

Tijdens de New York Fashion Week zette Diesel de spotlights op zich zelf met een creatieve pr-stunt. Het modemerk opende een pop-up winkeltje in China Town, waar t-shirts, sweaters en broeken met Deisel-logo’s in de rekken hingen. Hoewel de kleding aan alle kanten fake schreeuwde, bleek het geen imitatie. In dat onooglijke winkeltje presenteerde Diesel een tijdelijke collectie mét een boodschap. Toen dat bekend werd, stonden er in no time lange rijen voor de deur.

 

 

Addict Aide – Het geheim van Laurence

Bureau: BETC Paris


Deze campagne draait om een mysterie in een Parijs appartement. Een bloedrode vlek kleurt het tapijt. De spiegel is gebroken. Wat is hier gebeurd? En waar is bewoonster Laurence? Een maand lang probeerden duizenden mensen in een online en offline escape room de puzzel op te lossen, maar niemand kreeg zijn vinger achter het geheim van Laurence. De waarheid is dat Laurence Cottet echt bestaat. Naast succesvol zakenvrouw was ze zwaar alcoholist. Inmiddels is ze met hulp van Addict Aide afgekickt en in deze campagne deelt ze een boodschap van hoop.

Deze campagne draait om een mysterie in een Parijs appartement. Een bloedrode vlek kleurt het tapijt. De spiegel is gebroken. Wat is hier gebeurd? En waar is bewoonster Laurence? Een maand lang probeerden duizenden mensen in een online en offline escape room de puzzel op te lossen, maar niemand kreeg zijn vinger achter het geheim van Laurence. De waarheid is dat Laurence Cottet echt bestaat. Naast succesvol zakenvrouw was ze zwaar alcoholist. Inmiddels is ze met hulp van Addict Aide afgekickt en in deze campagne deelt ze een boodschap van hoop.

 

 

 

Hornbach – Doe-het-zelf design

Bureau: Heimat Berlin


Doe-het-zelf-keten Hornbach presenteerde een mooi stukje Scandinavisch design van de hand van de gelauwerde ontwerper Sigurd Larsen. Maar het ding is: je kunt de lounge chair nergens kopen. Hij is onderdeel van een nieuwe campagne en iedereen die hem in huis wil hebben, zal hem met eigen handen moeten maken. De Werkstück Lounge Chair is de eerste in een serie van doe-het-zelf-design van Hornbach.

Doe-het-zelf-keten Hornbach presenteerde een mooi stukje Scandinavisch design van de hand van de gelauwerde ontwerper Sigurd Larsen. Maar het ding is: je kunt de lounge chair nergens kopen. Hij is onderdeel van een nieuwe campagne en iedereen die hem in huis wil hebben, zal hem met eigen handen moeten maken. De Werkstück Lounge Chair is de eerste in een serie van doe-het-zelf-design van Hornbach.

 

 

 

BrandActivation.com, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. In januari wordt het allerbeste werk van het jaar gekozen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in