Diele cmo Spil Games


In deze functie gaat Diele leiding geven aan de teams die de content verzorgen en de portals beheren en heeft hij de eindverantwoordelijkheid voor alle marketingactiviteiten voor de consument. Onder zijn leiding wil Spil Games nog meer consumenten bereiken en nieuwe initiatieven doorvoeren, waarmee het marktaandeel verder kan worden uitgebreid.
Diele komt van TomTom, waar hij verantwoordelijk was voor alle online marketing- en salesactiviteiten in 25 landen. Voorafgaand aan zijn functie bij TomTom was Diele marketing director bij Marktplaats en eBay Nederland.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSToen Marktplaats in 2004 door eBay werd overgenomen, was Diele verantwoordelijk voor de integratie van Marktplaats binnen eBay. Diele (39) over zijn overstap: ´Ik ben zeer onder de indruk van de manier waarop dit Nederlandse bedrijf zo snel de grootste aanbieder van online games ter wereld is geworden. De aanpak om de games via verschillende portals aan verschillende doelgroepen aan te bieden, vormt absoluut de basis van dit succes. Ik zie het als een uitdaging deze gesegmenteerde strategie voort te zetten en met nieuwe initiatieven nieuwe doelgroepen aan te spreken.´
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid