Overslaan en naar de inhoud gaan

Diele cmo Spil Games

Oscar Diele versterkt per 1 mei het managementteam van online gamesaanbieder Spil Games als Chief Marketing Officer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze functie gaat Diele leiding geven aan de teams die de content verzorgen en de portals beheren en heeft hij de eindverantwoordelijkheid voor alle marketingactiviteiten voor de consument. Onder zijn leiding wil Games nog meer consumenten bereiken en nieuwe initiatieven doorvoeren, waarmee het marktaandeel verder kan worden uitgebreid.

related partner content for mobile comes here

Diele komt van TomTom, waar hij verantwoordelijk was voor alle online marketing- en salesactiviteiten in 25 landen. Voorafgaand aan zijn functie bij TomTom was Diele marketing director bij en Nederland.

Toen Marktplaats in 2004 door eBay werd overgenomen, was Diele verantwoordelijk voor de integratie van Marktplaats binnen eBay. Diele (39) over zijn overstap: ´Ik ben zeer onder de indruk van de manier waarop dit Nederlandse bedrijf zo snel de grootste aanbieder van online games ter wereld is geworden. De aanpak om de games via verschillende portals aan verschillende doelgroepen aan te bieden, vormt absoluut de basis van dit succes. Ik zie het als een uitdaging deze gesegmenteerde strategie voort te zetten en met nieuwe initiatieven nieuwe doelgroepen aan te spreken.´

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in