Overslaan en naar de inhoud gaan

De grootste televisiefans? Dat zijn millennials

Over de emotionele band die kijkers hebben met televisie, en wat adverteerders daar van kunnen leren.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Is TV dood? Nog lang niet volgens een nieuwe studie van VAB, een Amerikaans video-advertisingbureau. VAB verzamelde cijfers over kijktijd en koppelde die percentages aan allerlei andere cijfers, bijvoorbeeld over engagement en emotie, merkherkenning... En daar komen conclusies uit die zeer interessant kunnen zijn voor adverteerders.

De gemiddelde Amerikaan besteedt nog steeds maar liefst 5 uur en 18 minuten per dag aan het kijken van televisie (bron: Nielsen). Dat is meer dan de tijd die hij bij elkaar besteedt aan eten en drinken, winkelen, telefoneren, e-mailing, Netflix, Youtube en Facebook…

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in