Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Winstgevendheid Hearst en G+J moet omhoog om mee te kunnen blijven spelen’

CEO Luc van Os van Hearst Netherlands na overname G+J Media ook geïnteresseerd in titel Runner’s World.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Luc van Os zegt dat in een interview dat later deze week in Adformatie verschijnt.

Hearst maakte twee weken geleden de overname van G+J Media (onder meer Glamour, JAN, National Geographic, Quest en Vogue) bekend.

De samenvoeging tot één uitgeefhuis onder de naam Hearst Netherlands moet al snel een feit zijn. Volgens Van Os heeft  Amerikaans moederconcern Hearst ‘echt de wil’ om te investeren. ‘Dat gebeurt in IT, software en extra mensen. Het personeel van G+J gaat mee, waardoor we op zo’n 300 fte uitkomen.’ 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in