Overslaan en naar de inhoud gaan

CSU kiest voor Canday

CSU heeft haar positionering aangescherpt, Canday tekende voor de creatieve ontwikkeling.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Canday heeft onlangs de pitch voor de herpositionering van CSU gewonnen. Op basis van strategisch onderzoek vanuit de klant, heeft het bureau een nieuwe positionering ontwikkeld. Daar waar vergelijkbare bedrijven vaak communiceren over nóg schoner, of nóg goedkoper, wordt met ‘Scherp op Schoon’ de mentaliteit van het bedrijf uitgedragen die daar aan ten grondslag ligt. Canday: &;Door te belichten wat bedrijven willen zien: een partner die scherp is op alles wat ze doen en hoe ze het doen.&;

related partner content for mobile comes here

Over CSU
CSU is met 30 vestigingen en 12.000 mensen een Nederlandse top 3 speler in schoonmaak.

Over Canday
Het bureau ontwikkelt creatieve concepten voor interactieve merkcommunicatie. Opdrachtgevers zijn o.a.: Kwantum, Swiss Sense, Perfetti van Melle, Manutan, Energyst, Jumbo Supermarkten, Quantore, Heesen Yachts, ERIKS, Winkelstraat.nl, Koninklijke Nederlandse Munt en Vogel&;s.  

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in