Cannes: hoofdrolspelers aan het woord


Mark Woerde en Bram Tervoort over de ongelofelijk succesvolle week van Lemz:
Lemz - Cannes Report
Creatief Daniël Sytsma en Boris Nihom, sinds kort partner bij Achtung!, maken onderdeel uit van de nieuwe generatie bij het (digitale) bureau. Wat heeft Cannes ze gebracht? En er is nieuws: Achtung! heeft recent 2 pitches gewonnen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAchtung!
Reinier Steures (Natwerk), spreker in Cannes over talent, en Heleen Hidskes (strateeg Ogilvy) vertellen over Rauw, platform voor reclametalent in de breedtse zin.
Nils Adriaans interviewt Reinier Steures en Heleen Hidskes in Cannes
Regisseur en creatief Roel Welling won vorig jaar met Wefilm vier Leeuwen. Dit jaar is hij jurylid in de categorie Film Craft. Hij zag ruim duizend films. Wat viel hem in al dat beeldgeweld op? 'De tijd dat reclame alleen maar mooi is, is voorbij.'
Nils Adriaans interviewt Roel Welling in Cannes
IAB wil creativiteit in digital stimuleren. Bestuurslid Nathalie Peters (Mediabrands) vertelt over de activiteiten van het Interactive Advertising Bureau tijdens het reclame-walhalla. 'Techniek en creatie komen samen in Cannes.'
Bert Hagendoorn interviewt Nathalie Peters van IAB en Mediabrands in Cannes
Mede-oprichter van online productiemaatschappij MediaMonks, Wesley ter Haar, is jurylid in de categorie Cyber. Bert Hagendoorn vraagt hem naar zijn bevindingen. Ter Haar vertelt ook over het nodige eremetaal dat MediaMonks binnensleepte. En passant maakt hij nieuws bekend: MediaMonks opent de volgende vestiging in Hollywood.
Cannes Report 2014 Interview met Wesley ter Haar - MediaMonks
ADCN-directeur Dinesh Sonak is in Cannes om te inventariseren waar creatief Nederland staat en waar het heen moet. De ADCN wil van Nederland immers het beste bureau van de wereld maken. 'Volgend jaar Holland Heineken House in Cannes.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid