Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: hoofdrolspelers aan het woord

Bekijk alle interviews die Nils Adriaans en Bert Hagendoorn deden in Cannes met juryleden, winnaars en andere betrokkenen voor Adformatie,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mark Woerde en Bram Tervoort over de ongelofelijk succesvolle week van Lemz: 

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Creatief Daniël Sytsma en Boris Nihom, sinds kort partner bij Achtung!, maken onderdeel uit van de nieuwe generatie bij het (digitale) bureau. Wat heeft Cannes ze gebracht? En er is nieuws: Achtung! heeft recent 2 pitches gewonnen. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Reinier Steures (Natwerk), spreker in Cannes over talent, en Heleen Hidskes (strateeg Ogilvy) vertellen over Rauw, platform voor reclametalent in de breedtse zin. 

Regisseur en creatief Roel Welling won vorig jaar met Wefilm vier Leeuwen. Dit jaar is hij jurylid in de categorie Film Craft. Hij zag ruim duizend films. Wat viel hem in al dat beeldgeweld op? &;De tijd dat reclame alleen maar mooi is, is voorbij.&;

IAB wil creativiteit in digital stimuleren. Bestuurslid Nathalie Peters (Mediabrands) vertelt over de activiteiten van het Interactive Advertising Bureau tijdens het reclame-walhalla. &;Techniek en creatie komen samen in Cannes.&;

Mede-oprichter van online productiemaatschappij MediaMonks, Wesley ter Haar, is jurylid in de categorie Cyber. Bert Hagendoorn vraagt hem naar zijn bevindingen. Ter Haar vertelt ook over het nodige eremetaal dat MediaMonks binnensleepte. En passant maakt hij nieuws bekend: MediaMonks opent de volgende vestiging in Hollywood.

ADCN-directeur Dinesh Sonak is in Cannes om te inventariseren waar creatief Nederland staat en waar het heen moet. De ADCN wil van Nederland immers het beste bureau van de wereld maken. &;Volgend jaar Holland Heineken House in Cannes.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in