
Bezoekers van Pepsi.nl kunnen met de nieuwe ‘Refresh the Remix’ tool hun eigen dance-track mixen.
De campagne is een vervolg op de Pepsi “Music Machine” activatie.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensRefresh the Remix is ontwikkeld in samenspraak met DJ Ricky Rivaro. Zijn remix van Negrocan’s club-klassieker “Cada Vez” vormde de basis van de tool, en de DJ staat gebruikers bij met tips. Daarnaast is Rivaro het gezicht van de campagne en jurylid.
Onder de deelnemers wordt elke dag een iPod Touch verloot. De beste tracks maken kans op een professionele Dance Production Workshop.
De campagne wordt aangejaagd door middel van een TVC tag-in, base newsletters, ‘social advertising’ en Spotify radiocommercials. Deelnemers kunnen hun gemaakte remixes automatisch delen via Hyves (140.000 fans) en Facebook.
Red Urban maakte de campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee