Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Iedereen DJ met Pepsi

Bezoekers van Pepsi.nl kunnen met de nieuwe ‘Refresh the Remix’ tool hun eigen dance-track mixen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bezoekers van kunnen met de nieuwe ‘Refresh the Remix’ tool hun eigen dance-track mixen.

related partner content for mobile comes here

De campagne is een vervolg op de Pepsi “” activatie.

Refresh the Remix is ontwikkeld in samenspraak met DJ Ricky Rivaro. Zijn remix van Negrocan’s club-klassieker “Cada Vez” vormde de basis van de tool, en de DJ staat gebruikers bij met tips. Daarnaast is Rivaro het gezicht van de campagne en jurylid.

Onder de deelnemers wordt elke dag een iPod Touch verloot. De beste tracks maken kans op een professionele Dance Production Workshop.

De campagne wordt aangejaagd door middel van een TVC tag-in, base newsletters, ‘social advertising’ en Spotify radiocommercials. Deelnemers kunnen hun gemaakte remixes automatisch delen via Hyves (140.000 fans) en Facebook.

maakte de campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in