Campagne: Facebook-campagne KLM
KLM heeft om vier nieuwe bestemmingen in Latijns-Amerika te lanceren een Facebook-campagne ontwikkeld in samenwerking met Eigen Fabrikaat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
KLM heeft om vier nieuwe bestemmingen in Latijns-Amerika te lanceren een Facebook-campagne ontwikkeld in samenwerking met Eigen Fabrikaat en DDB.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vanaf eind oktober vliegt KLM op Rio de Janeiro, Buenos Aires, Havana en Punta Cana. Vier locals vertellen op KLM.nl en Facebook meer over hun stad / land en dagen mensen uit via een Facebook-game te laten zien hoe Latino ze zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTot en met 7 november zijn er retourtickets te winnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid