Overslaan en naar de inhoud gaan

Diana Janssen benoemd tot vicevoorzitter Fedma

DDMA-directeur Diana Janssen is per 1 oktober benoemd tot vicevoorzitter van de Fedma (Federation for European Direct and Interactive…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DDMA-directeur is per 1 oktober benoemd tot vicevoorzitter van de (Federation for European Direct and Interactive Marketing).

related partner content for mobile comes here

De DDMA zegt door de benoeming nog nauwer betrokken te zijn bij de internationale belangenbehartiging van dialoogmarketing en verwacht hierdoor haar 'leidende rol als vertegenwoordiger van de sector te bestendigen'.

Janssen: 'In de afgelopen jaren zien wij dat de belangrijkste kaders voor onze sector in Europees verband worden gesteld. Het is voor DDMA belangrijk vanaf het eerste moment effectief aanwezig te zijn op de plek waar besluiten worden genomen.'

Aanvullend op de Janssen's benoeming zal DDMA 'compliance officer' Jitty van Doodewaerd gedurende één of twee dagen per week in Brussel verblijven om actief de branchestandpunten in de herziening van de Europese Privacy Richtlijnen voor het voetlicht te brengen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in