
DDMA-directeur Diana Janssen is per 1 oktober benoemd tot vicevoorzitter van de Fedma (Federation for European Direct and Interactive Marketing).
De DDMA zegt door de benoeming nog nauwer betrokken te zijn bij de internationale belangenbehartiging van dialoogmarketing en verwacht hierdoor haar 'leidende rol als vertegenwoordiger van de sector te bestendigen'.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeJanssen: 'In de afgelopen jaren zien wij dat de belangrijkste kaders voor onze sector in Europees verband worden gesteld. Het is voor DDMA belangrijk vanaf het eerste moment effectief aanwezig te zijn op de plek waar besluiten worden genomen.'
Aanvullend op de Janssen's benoeming zal DDMA 'compliance officer' Jitty van Doodewaerd gedurende één of twee dagen per week in Brussel verblijven om actief de branchestandpunten in de herziening van de Europese Privacy Richtlijnen voor het voetlicht te brengen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee