
De jury, onder leiding van Kees Groenewoud, licht de shortlist toe: ‘Het hoge niveau van de inzendingen toont ook dit jaar aan dat bedrijven in toenemende mate investeren in datakwaliteit. Een goed gegeven aangezien data een belangrijke factor is voor het succes van marketingcampagnes en het optimaliseren van de klantrelatie. De genomineerde organisaties illustreren dat er branchebreed een visie op datakwaliteit ontstaat als essentieel onderdeel van de bedrijfsvoering.’
De prijswinnaar wordt op1 november, tijdens de Dag van de Datakwaliteit, bekend gemaakt. Eerst moetend e genomineerden hun case presenteren aan het publiek, dat daarna mag stemmen.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersChannel Marketing Manager Project Business
SomfyVorig jaar won het Wereld Natuur Fonds de prijs.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee