Campagne: Derde wereldlanden inspireren


ICCO wil laten zien hoe mensen hun omgeving weten te inspireren en welke daadkracht achter hun acties schuil gaat.
Er is de laatste jaren veel aandacht besteed aan de wereldwijde verschillen in welvaart en aan de noodzaak deze situatie te veranderen. In de beeldvorming is de afstand tussen tussen rijke en arme landen groter dan ooit. Dat vraagt volgens ICCO om een blijvende inzet van ontwikkelingsorganisaties voor een herverdeling van welvaart.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMondiale problemen in de verdeling van welvaart hebben zoveel aandacht gekregen, dat voorbij wordt gegaan aan de vele situaties in de Derde Wereld waar mensen dagelijks verschil weten te maken, aldus ICCO.
De organisatie heeft drie personen uit de Derde Wereld gevraagd om te laten zien hoe zij in hun eigen omgeving werken aan betere leefomstandigheden. Zij zullen een hoofdrol spelen in een magazine en op een campagne-website van ICCO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid