Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: Derde wereldlanden inspireren

Ontwikkelingsorganisatie ICCO start op 6 oktober de campagne 'Grenzeloos Betrokken'. De campagne heeft als doel het publiek kennis te laten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ICCO wil laten zien hoe mensen hun omgeving weten te inspireren en welke daadkracht achter hun acties schuil gaat.

related partner content for mobile comes here

Er is de laatste jaren veel aandacht besteed aan de wereldwijde verschillen in welvaart en aan de noodzaak deze situatie te veranderen. In de beeldvorming is de afstand tussen tussen rijke en arme landen groter dan ooit. Dat vraagt volgens ICCO om een blijvende inzet van ontwikkelingsorganisaties voor een herverdeling van welvaart.

Mondiale problemen in de verdeling van welvaart hebben zoveel aandacht gekregen, dat voorbij wordt gegaan aan de vele situaties in de Derde Wereld waar mensen dagelijks verschil weten te maken, aldus ICCO.

De organisatie heeft drie personen uit de Derde Wereld gevraagd om te laten zien hoe zij in hun eigen omgeving werken aan betere leefomstandigheden. Zij zullen een hoofdrol spelen in een magazine en op een campagne-website van ICCO.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in