C1000 stunt niet meest met vlees


Dat meldt Distrifood. Vlees is bij C1000 tijdens aanbiedingen ook niet veel goedkoper dan bij concurrenten. Dat blijkt uit gegevens van onderzoeksbureau PCNData in Wormerveer.
De acties van Wakker Dier tegen C1000 lijken volgens het bureau dan ook meer gericht op het 'goedkope' imago dat C1000 heeft, dan dat de campagne op het feitelijk actiebeleid van de supermarktorganisatie is gericht. Wel is het vegetarisch assortiment van C1000 minder groot dan bij de concurrenten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAlbert Heijn en Super De Boer hadden de afgelopen periode het vaakst vlees in de aanbieding. Vlees is een belangrijk onderdeel in het promotiebeleid van supermarkten.
Stichting Wakker Dier gaat ondertussen door met zijn campagne tegen de kiloknaller. Komende weken zullen op straat en op stations abri-posters met cartoons tegen de kiloknaller te zien zijn op meer dan 2000 locaties.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid