Overslaan en naar de inhoud gaan

Have wordt Pudding & The Proof

Het al meer dan 25 jaar bestaande Rotterdamse bureau Have verandert zijn naam in Pudding & The Proof.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het al meer dan 25 jaar bestaande Rotterdamse bureau Have verandert zijn naam in .

related partner content for mobile comes here

De nieuwe naam sluit volgens partner Nico van Vlijmen beter aan bij de kernactiviteiten van het bureau: 'Wij bedenken graag dingen rond een merk waar mensen wat aan of mee kunnen. Deze naam benadrukt de praktische invulling die we eraan geven, en het is natuurlijk een naam die de wenkbrauwen doet fronsen.'
De naamswijziging is het gevolg van een nieuwe koers, die het bureau een aantal jaar geleden heeft ingezet. Van Vlijmen: 'In 2005 raakten we een grote klant kwijt, wat voor ons als bedrijf leidde tot een aantal essentiële veranderingen. We werden gedwongen om verder na te denken over onze toegevoegde waarde. De kernactiviteiten lagen enerzijds op het gebied van het bedenken van strategieën en creatieve concepten en anderzijds op productiewerk. Dat laatste hebben we bewust losgelaten, door een duidelijke scheiding aan te brengen tussen de kernactiviteit strategie en creatie enerzijds en productie anderzijds.’
Die productie wordt nu grotendeels uitbesteed aan externe bureaus, veelal uit Rotterdam. Van Vlijmen: ‘De nieuwe naam die we gaan voeren benadrukt de belofte van het bureau aan haar klanten: the proof of the pudding is in the eating.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in