.bone en Jaaap in Augmented Reality
De Utrechtse bureaus .bone en Jaaap hebben een gezamenlijke afdeling opgericht voor Augmented Reality.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
.bone en Jaaap werken al langer samen in hetzelfde pand. De gezamenlijk gestarte afdeling vloeit voort uit het geloof van beide bureaus in de techniek van Augmented Reality, die ze de missing link noemen tussen print, outdoor, mobile en online. Koen Verhagen van .bone: ‘Het is non-intrusive, de consument zoekt het zelf op. Daardoor kan reclame weer gaan inspireren, in plaats van te irriteren.’ De Augmented Reality-campagnes die .bone en Jaaap samen gaan maken, worden onderworpen aan een eigen admanagement systeem waar ook de andere uitingen van de campagnes mee gemeten worden.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid