Overslaan en naar de inhoud gaan

BMW vervoert vechtsporter, rallyrijder en masseuse

Yune maakt een campagne voor de Steptronic automaat.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

BMW heeft Yune gevraagd het creatieve concept voor de nieuwe multimediale automaatcampagne op zich te nemen. Online video en bijbehorende fotografie staan in het creatieve concept centraal.

De campagne van BMW is bedoeld voor potentiële automaatrijders. Het automerk wil met de campagne bewust maken van de voordelen van de innovatieve BMW Steptronic. Kiest de bestuurder de sportieve stand? Dan ziet hij op de bijrijdersstoel een fanatieke vechtsporter. Wil de bestuurder dynamisch rijden? Dan krijgt hij ondersteuning van een rally co-driver. En schakelt hij liever over naar de meest comfortabele rijervaring? Dan krijgt hij een stoelmassage van een masseuse.

Het creatieve videoconcept van Yune geldt als leidraad voor de overige advertentiematerialen. Naast de video bestaat de campagne uit verschillende producties voor social, online en radio.
 

related partner content for mobile comes here


Klant: Peter Haug, Silvia de Leeuw, Jorne Goosen, Kim Duijvestein, Nadine Calor
Creatives: Vincent Quak, Berit Hol
Creative Director: Jeroen Dontje
Account Director: Maartje de Kort
Head of Production: Rogier van der Vaart
Producer: Daan Starrenburg
Regisseur: Peggy Steenvoorden
Fotograaf: Jasper Zwartjes
D.o.P: Thijmen Doornik

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in