Overslaan en naar de inhoud gaan

Fitzroy ontwikkelt tv-campagne voor A.Vogel

Er zijn in totaal elf verschillende commercials geproduceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Biohorma, producent van A.Vogel, het grootste zelfzorgmerk in Nederland, heeft na een pitch Fitzroy de opdracht gegeven een nieuwe tv-campagne te ontwikkelen. In de campagne staan de merkwaarden ‘natuurlijk’ en ‘effectief’ centraal.

related partner content for mobile comes here

Sandra Stroeve, Manager Marketing en Communicatie bij Biohorma: ‘We zijn ontzettend blij met het resultaat. We hebben elf commercials ontwikkeld en iedere commercial is anders, maar heeft dezelfde, eigen A.Vogel-signatuur, waardoor het geheel gaat optellen voor het merk. De boodschap wordt op een rustige, ietwat eigenzinnige wijze overgebracht en is eenduidig: A.Vogel helpt.’

Jur Baart, oprichter Fitzroy: ‘We wilden binnen de categorie disruptief zijn, zonder in te boeten op de effectiviteit van de commercials. Daarom hebben we nauw samengewerkt met Braingineers, zodat we nu de maximale balans hebben tussen effectiviteit en impact. Rekening houdend met alle regels.’

Vanaf week 37 gaat de eerste commercial live in Nederland. Daarna zullen vele commercials volgen en gaat de commercial ook internationaal uitgerold worden in landen als Zwitserland, België, Slovenië en Canada.

Credits


Opdrachtgever: Biohorma
Strategie en creatie: Fitzroy
Productiemaatschappij: Made.For.Digital
Regisseur: Daniel Bruce
Fotografie: Ruud Binnekamp
Executive Producer: Bernd Out
Producer: Boudewijn Brouwer
Camera: Rutger Storm
Grader: Rik Mahieu
Compositing: Dustin Kershaw
Editor: Thomas Kamphuis, Rens Lelieveld
Muziek: Michaël Sauvage


Producer: Boudewijn Brouwer
Camera: Rutger Storm
Grader: Rik Mahieu
Compositing: Dustin Kershaw
Editor: Thomas Kamphuis, Rens Lelieveld
Muziek: Michaël Sauvage


Compositing: Dustin Kershaw
Editor: Thomas Kamphuis, Rens Lelieveld
Muziek: Michaël Sauvage

Editor: Thomas Kamphuis, Rens Lelieveld


Muziek: Michaël Sauvage

Muziek: Michaël Sauvage

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in