Overslaan en naar de inhoud gaan

Bacardi start wereldwijde ‘Drink Responsibly’ campagne

Bacardi Limited is deze week van start gegaan met de corporate responsibility campagne ‘Champions Drink Responsibly’. De lancering van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne wordt onder meer gevoerd via reclame, ‘consumer engagements’, pr-acties en de inzet van digitale media. De eerste fase van de campagne die in Brussel van start gaat, bestaat uit tv-commercials en printreclame. De consumenten campagne wordt de komende twee jaar uitgerold met internationale en regionale elementen. Doel van de campagne is om awareness te vergroten over verantwoordelijk dringgedrag, waarbij de nadruk ligt op de boodschap dat alcohol drinken en autorijden een slechte mix vormen.

related partner content for mobile comes here

Bacardi Limited benadrukt dat de actie voorkomt uit zelfregulering. 'Als een leidende wereldwijd opererende producent van alcoholische dranken nemen wij onze verantwoordelijkheid om consumenten voor te lichten over het belang van verantwoord drinkgedrag," aldus directeur en ceo van Bacardi Limited, Andreas Gembler. Over ‘ambassadeur’ Schumacher zegt hij: "Ik ben verheugd dat we in onze inspanningen worden bijgestaan door zo’n high profile persoonlijkheid als Michael Schumacher. Zijn gepassioneerdheid past goed bij de onze en ik ben ervan overtuigd dat wij gezamenlijk een grote awareness kunnen bewerkstelligen."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in