Overslaan en naar de inhoud gaan

AH heeft nog steeds imago dure super

Het imago van Albert Heijn als dure supermarkt is net zo sterk als voor de door de winkelketen begonnen prijzenoorlog.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat komt naar voren uit een onderzoek naar de jongste ontwikkelingen in de detailhandel in Nederland van bureau Trendbox. Uit de steekproef blijkt dat de consument AH weer de duurste winkel in de branche vindt, duurder dan Super de Boer en de Konmar.

related partner content for mobile comes here

Andere conclusies die Trendbox trekt uit het onderzoek zijn dat biologisch vlees steeds populairder wordt en dat online boodschappen doen een grote vlucht neemt. Goos Eilander van Trendbox zegt dat boodschappen doen via internet binnen tien jaar van de 1,5 procent van nu naar boven de 10 procent gaat stijgen. ‘Mensen vinden boodschappen doen minder leuk, omdat ze niet in de verleiding willen worden gebracht meer te kopen dan ze daadwerkelijk kunnen. Internet helpt deze prijsbewuster wordende consument.'
De resultaten worden vandaag gepresenteerd op een retailcongres in Rotterdam (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in