Overslaan en naar de inhoud gaan

Achmea voor media alle merken naar Mindshare

Het bureau doet overall mediastrategie, regie, planning en inkoop.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Achmea koos voor Mindshare &;in verband met de sterke strategische aanpak vanuit goede consumer insights en de innovatie kracht van het mediabureau&;, zegt Ursula Hulsmeijers, Communication Channel Manager Achmea. &;Daarnaast sluit het operating framework van Mindshare goed aan bij de strategische media-aanpak van Achmea. Mindshare gaat werken voor alle merken van Achmea, waaronder Centraal Beheer, Interpolis, Zilveren Kruis en FBTO.

related partner content for mobile comes here

Hulsmeijers meldt dat Achmea samen met Mindshare de mediacommunicatie verder wil vernieuwen. &;Consumer insights en journeys zijn daarbij het centrale vertrekpunt.&;

Ruud de Langen, CEO Mindshare: &;Via onze werkwijze van Adaptive Marketing dragen we bij aan het realiseren van de marketingdoelstellingen van de merken. We ondersteunen de te voeren regie naar een verbonden benadering van media en de continue optimalisatie hiervan.&;

De samenwerking begint officieel per 1 juli 2016. Er worden geen financiële details bekend gemaakt rond de samenwerking met Mindshare. 

Pitchproces
Achmea begon in oktober vorig jaar met de mediapitch. Er zouden uiteindelijk naar verluidt vier bureaus zijn , waaronder winnaar Mindshare. 

Het omvangrijke media-account is nu nog in handen van OMD Nederland, een samenwerking van zo&;n elf jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in