Overslaan en naar de inhoud gaan

Aantal meldingen ConsuWijzer, NMA en Opta neemt af

Consumenten hebben het afgelopen halfjaar 44.000 keer aangeklopt bij de Consumentenautoriteit, de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa)…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het aantal vragen en klachten is daarmee gedaald ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar, aldus het meldpunt van de toezichthouders dinsdag. Volgens het meldpunt is de website verbeterd, waardoor consumenten vaker zelf de juiste informatie weten te vinden. De meeste meldingen gingen over de sectoren telecom, energie, en elektronica en witgoed.

related partner content for mobile comes here

Bron: AFN.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in