Overslaan en naar de inhoud gaan

6 betaaltrends volgens PayPal

PayPal ziet voor 2011 diverse trends in de manier waarop consumenten betalen en betaald worden. Social Shopping is een trend, net als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ziet voor 2011 diverse trends in de manier waarop consumenten betalen en betaald worden. Social Shopping is een trend, net als mobiel betalen.

related partner content for mobile comes here

1. ‘Appification’
De markt voor applicaties groeit sterk. Een van vorig jaar meldt dat inkomsten uit mobiele applicaties in 2010 al 4,9 miljard dollar bedragen, een bedrag dat naar verwachting zal stijgen tot 35 miljard dollar in 2014.

2. Social Shopping
Social Shopping komt naar verwachting in 2011 echt van de grond, denkt PayPal. Met al die mensen die zich met elkaar op sociale netwerken verbinden ‘is het niet meer dan normaal dat aanbieders in toenemende mate op social networks te vinden zijn en het daar mogelijk maken voor hun goederen te betalen’. Microbetalingen en de betaling van digitale goederen, ondersteunen deze ontwikkeling.

3. Stijging internationale betalingen
Een van de gevolgen van de toenemende wereldwijde verbondenheid van consumenten via sociale netwerken zoals Facebook, is dat consumenten in toenemende mate willen betalen in webshops buiten Nederland.

4. Mobiel
Mobiele apparatuur wordt een van de voornaamste betaalvormen voor miljoenen mensen over de hele wereld. PayPal keek naar zijn eigen cijfers en zag in 2010 het mobiele betaalvolume met 310 procent stijgen. Wereldwijd werd in 2010 voor 750 miljoen dollar aan betalingen gedaan via PayPal. In 2011 verwacht de leverancier van online betaalsystemen dat dit doorgroeit naar twee miljard dollar.

5. De maatschappij zonder cashgeld
PayPal verwacht dat er in 2011 enkele belangrijke stappen in de richting van een maatschappij zonder cashgeld worden gezet. In 2011 zullen er steeds meer applicaties worden ontwikkeld waarbij het mogelijk is zonder cash te betalen.

6. T-commerce
Steeds meer consumenten verbinden hun televisie met hun thuisnetwerken, waardoor er nieuwe mogelijkheden ontstaan. Het bedrijf denkt dat televisiekijken verandert van een passieve kijkervaring in een steeds meer interactieve ervaring, nu er steeds meer applicaties worden ontwikkeld, specifiek voor dit platform. PayPal verwacht dat consumenten in de nabije toekomst veel transacties via hun televisie zullen uitvoeren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in