Overslaan en naar de inhoud gaan

Jacqueline Smit over Multiscreen

In het derde en laatste deel van Inside the Industry: Multiscreen praat Ronnie Overgoor met Jacqueline Smit, directeur consumentenmarkt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Multiscreen is volgens haar een belangrijk thema, omdat de consument steeds meer werkt met verschillende schermen, zowel binnen- als buitenshuis. Een adverteerder zal op al deze schermen een rol moeten spelen, wil hij de consument nog kunnen bereiken. Overgoor: ‘Maar de adverteerder denkt meestal vanuit een concept, benaderen jullie het dan niet verkeerd, vanuit de hardware?’

related partner content for mobile comes here

Smit: ’Nee, als je vanuit schermen denkt kun je de hardware juist weglaten. Met multiscreen-denken krijg je een extra dimensie, namelijk de relevantie in tijd. Qua gebruiksmoment en moment waarop het gepercipieerd wordt.’

Volgens Smit zitten we niet meer in een testfase. ‘Dat je het als adverteerder eerst een keertje test oke, maar het moet nu echt gaan gebeuren. Kijk alleen al naar de hoeveelheid mobiele telefoons die er in omloop zijn. En het geldt voor alle categorieën. Van high- tot low-involvement producten.’

Het eerstvolgende thema in deze televisieserie: de digitalisering van het vak.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in