Jacqueline Smit over Multiscreen
Multiscreen is volgens haar een belangrijk thema, omdat de consument steeds meer werkt met verschillende schermen, zowel binnen- als buitenshuis. Een adverteerder zal op al deze schermen een rol moeten spelen, wil hij de consument nog kunnen bereiken. Overgoor: ‘Maar de adverteerder denkt meestal vanuit een concept, benaderen jullie het dan niet verkeerd, vanuit de hardware?’
Smit: ’Nee, als je vanuit schermen denkt kun je de hardware juist weglaten. Met multiscreen-denken krijg je een extra dimensie, namelijk de relevantie in tijd. Qua gebruiksmoment en moment waarop het gepercipieerd wordt.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaVolgens Smit zitten we niet meer in een testfase. ‘Dat je het als adverteerder eerst een keertje test oke, maar het moet nu echt gaan gebeuren. Kijk alleen al naar de hoeveelheid mobiele telefoons die er in omloop zijn. En het geldt voor alle categorieën. Van high- tot low-involvement producten.’
Het eerstvolgende thema in deze televisieserie: de digitalisering van het vak.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid