Overslaan en naar de inhoud gaan

180 wint Asics-pitch voor Olympische Spelen

Sportmerk Asics heeft 180 Amsterdam aangewezen voor de wereldwijde communicatie rond de Olympische Spelen van 2012 in Londen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau uit Amsterdam werd gekozen na een pitch die vorig jaar zomer begon. Tot de samenwerking behoort ook de introductie van nieuwe Asics-producten in 2011 en 2012. 180 Amsterdam maakt voor de communicatie rond de Olympische Spelen gebruik van het Asics-thema 'Sound Mind Sound Body'. Voor de OS-campagne worden verschillende media ingezet, waaronder tv en online.
Michael Price, Europese marketingbaas bij : 'De OS zijn een ultiem platform om onze passie voor sport te delen. 180 weet wat dat betekent. Het bureau heeft een zeer sterk strategische en creatieve benadering om onze visie te communiceren.'
Kevin Dundas, managing partner 180: '"Sound Mind Sound Body" past mooi bij de kernwaarden van de Olympische Spelen. Voor ons is dit een mooie kans om terug te keren in de sportcategorie.'

related partner content for mobile comes here

Asics kondigde onlangs zijn grootste marketinginitiatief ooit aan: zijn reclamecampagne voor 2011 'Sport Releases More Than Just Sweat'. Deze campagne is ontwikkeld door Vitro uit San Diego. Amsterdam Worldwide en Asics (plus Onitsuka Tiger) verbraken begin dit jaar hun relatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in