180 wint Asics-pitch voor Olympische Spelen


Het bureau uit Amsterdam werd gekozen na een pitch die vorig jaar zomer begon. Tot de samenwerking behoort ook de introductie van nieuwe Asics-producten in 2011 en 2012. 180 Amsterdam maakt voor de communicatie rond de Olympische Spelen gebruik van het Asics-thema 'Sound Mind Sound Body'. Voor de OS-campagne worden verschillende media ingezet, waaronder tv en online.
Michael Price, Europese marketingbaas bij Asics: 'De OS zijn een ultiem platform om onze passie voor sport te delen. 180 weet wat dat betekent. Het bureau heeft een zeer sterk strategische en creatieve benadering om onze visie te communiceren.'
Kevin Dundas, managing partner 180: '"Sound Mind Sound Body" past mooi bij de kernwaarden van de Olympische Spelen. Voor ons is dit een mooie kans om terug te keren in de sportcategorie.'
Asics kondigde onlangs zijn grootste marketinginitiatief ooit aan: zijn reclamecampagne voor 2011 'Sport Releases More Than Just Sweat'. Deze campagne is ontwikkeld door Vitro uit San Diego. Amsterdam Worldwide en Asics (plus Onitsuka Tiger) verbraken begin dit jaar hun relatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid