Overslaan en naar de inhoud gaan

VodafoneZiggo lanceert Real Models-campagne: ‘We praten niet over, maar mét de community’

‘Als dit pinkwashing was, kwam het idee uit de koker van onze ceo, niet van de medewerkers zelf.'
Geen role models, maar real models in de nieuwe campagne van VodafoneZiggo
Geen role models, maar real models in de nieuwe campagne van VodafoneZiggo
Geen role models, maar real models in de nieuwe campagne van VodafoneZiggo
Geen role models, maar real models in de nieuwe campagne van VodafoneZiggo

Wie zich als merk anno 2022 rondom de Pride wil manifesteren, moet van goeden huize komen. Of beter gezegd: inclusieve huize. De teneur is bekend; bij de roze mayonaise van snackketen Smullers en de ‘Hee lekker (bief)stuk’-boot van Loetje van voorgaande jaren kun je je afvragen of deze bedrijven de LGBTQIA+community (hierna community) nu werkelijk een warm hart toedragen of gewoon hun product aan de man willen brengen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in