Overslaan en naar de inhoud gaan

Alle marketing ten spijt lijkt er in Europa voorlopig weinig toekomst voor de 8K-tv

Gaat de 8K-tv na bijna vijf jaar alsnog slagen of verdwijnt 'ie van het toneel? Een tv-journalist en tv-verkoper aan het woord.
8K tv TCL
Promotie van 8K-tv's van TCL
© Foto: Rens Blom/Adformatie
8K tv TCL
Promotie van 8K-tv's van TCL
© Foto: Rens Blom/Adformatie

Bijna vijf jaar na de bombastische introductie van de eerste consumententelevisie met een haarscherp 8K-scherm lijkt ‘de volgende generatie tv’ geruisloos van het Europese toneel te verdwijnen. Tv-merken trekken hun conclusies op basis van tegenvallende verkoopcijfers en aanstaande strengere energielabels in de Europese Unie. Marktleider Samsung houdt echter vol.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in